Poznajcie tajniki treningów!

Długo wyczekiwany grafik już jest…

A teraz trochę o tym, co kryje się po nazwami ]:>

Poziom intensywności: *

Dla kogo? Dla osób powracających po dłuższej przerwie lub kontuzjach, dla osób chcących zadbać o swój obciążony oraz obolały kręgosłup oraz stawy. Również dla osób starszych, po wcześniejszej konsultacji z naszym fizjoterapeutą.

GIMNASTYKA PORANNA – nastawiona na rozruszanie się oraz pozytywne nastawienie na cały dzień. Ćwiczenia delikatnie wzmacniające kondycyjnie oraz siłowo o spokojnym tempie. Polecane szczególnie dla osób starszych oraz Pań w okresie ciąży lub po porodzie.

TRENING ZDROWOTNY – ukierunkowany na prawidłową postawę ciała oraz walkę z bólami kręgosłupa oraz stawów. Mocno pracujący nad poprawą zakresów ruchu oraz rozciągnięciem mięśni. Ułatwiający codzienne funkcjonowanie. Szczególnie polecany dla osób powracających po kontuzjach oraz uczestników posiadających siedzącą pracę, zwłaszcza przy komputerze.

 

Poziom intensywności: **

Dla kogo? Dla wszystkich, którzy jakkolwiek kiedyś ćwiczyli 🙂 dla osób ćwiczących w domu i chcących spróbować czegoś więcej. Dla osób na kolejnych etapach powrotu do sprawności, dla osób chcących uzupełnić trening na siłowni formą ogólnorozwojową.

SPRAWNOŚĆ – trening ukierunkowany na poprawę motoryki oraz utrwalający odpowiednie zakresy ruchu – mobilność, zawierający pracę nad stabilizacją, delikatnie również siłą oraz wytrzymałością. Polecany wszystkim! Jako idealnie dopełnienie pozostałych treningów wykonywanych w ciągu tygodnia, ale również jako bazę wykonywanej aktywności.

SIŁA-RZEŹBA – trening z obciążeniem dobieranym indywidualnie do każdego uczestnika. Ukierunkowany na poprawę siły oraz sylwetki. Polecany szczególnie jako niezbędne uzupełnienie dla osób uprawiających sporty wytrzymałościowe, ale także dla osób chcących poznać tajniki techniki ćwiczeń siłowych.

 

Poziom intensywności: ***

Dla kogo? Dla harpaganów lub uczestników, którzy potrzebują mocno się spocić i odczuwać na drugi dzień skutki treningu. Również dla poszukujących sposobu na pozbycie się zbędnego balastu w postaci tkanki tłuszczowej.

KOLARSTWO STACJONARNE – odzwierciedla jazdę w terenie na rowerze stacjonarnym, dzięki możliwości dopasowania obciążenia do uczestnika daje możliwość uczestnictwa nawet osobom rozpoczynającym swoją przygodę z treningiem, którzy chcą osiągnąć wysoki poziom wytrzymałości. Polecany szczególnie osobom kochającym jazdę na rowerze, a nie mogącym jej uprawiać ze względu na niesprzyjającą aurę jako przygotowanie do sezonu wiosennego.

KONDYCJA – trening interwałowy ze zmiennym tempem i rozmaitymi ćwiczeniami w większości z obciążeniem własnego ciała. Świetny na pobudzenie metabolizmu oraz spalania tkanki tłuszczowej. Polecany szczególnie uczestnikom kochającym tonięcie w kałuży potu pod koniec treningu!

ZUMBA – wesołe taneczne uzupełnienie wobec powagi pozostałych treningów 🙂

 

Mamy nadzieję, że teraz to już wszystko jasne!

W razie pytań jesteśmy do dyspozycji!

Pamiętaj! Nasi trenerzy chętnie służą pomocą przy doborze treningu 🙂 nie możesz tylko się ich bać!

Zapraszamy do zapisów!

Tel. 535252636

 

 

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s