Postanowienia Noworoczne działają, a więc…

…mamy dla Was ogłoszenie! 😀

Let's dothings together1

Poszukiwany, poszukiwana – TRENER OSOBISTY/TRENERKA OSOBISTA!
W związku z rozwojem klubu poszukujemy osób, które lubią wyzwania, stawiają na rozwój: swój i innych, a podstawową sprawą jest dla nich tworzenie wartościowej relacji z drugim człowiekiem.

Wyzwania, które czekają na Ciebie:
– aktywne pozyskiwanie klienta na treningi indywidualne,
– prowadzenie treningów personalnych,
– utrzymywanie relacji z klientami,
– współpraca w zespole trenerskim,
– aktywne uczestnictwo w wydarzeniach związanych z klubem.

Sprawdzisz się, jeśli cechuje Cię:
– posiadanie życiowej pasji do sportu,
– umiejętność organizacji czasu pracy,
– zaangażowanie,
– otwartość, komunikatywność, łatwość nawiązywania relacji,
– umiejętność pracy w zespole,
– świadomość, że biznes to nie tylko cyferki, ale przede wszystkim ludzie i relacje z nimi,
– chęć nauki i otwarcie na rozwój osobisty,
– punktualność,
– wiedza z zakresu dziedziny, w której chcesz się specjalizować,
– mile widziana sportowa przeszłość.

Nie szukamy osób, które poszukują tylko miejsca, do którego będą wpadać i wypadać. Szukamy trenerów chcących sprawdzić się w formule studia treningowego, potrzebujących swojego miejsca na Ziemi, chcących aktywnie uczestniczyć w życiu Klubu.

Praca w systemie zadaniowym.
Więcej szczegółów na spotkaniu twarzą w twarz 🙂

Jeżeli poszukujesz pracy, nie boisz się wyzwań -> zadzwoń lub napisz.

Jeżeli znasz kogoś komu ta informacja mogłaby przypaść do gustu -> udostępnij lub przekaż informację.

KONTAKT
Marta Różacka
Tel. 791845989
E-mail: marta.rozacka@gmail.com

Advertisements

Z dobrą formą w Nowy Rok!

Uwaga! Szykuje się WYZWANIE!

chester

A na szali ważą się losy TRZECH sześciotygodniowych karnetów na nasz program TRENINGÓW GRUPOWYCH!!!

W skład karnetu wchodzą:
-treningi min. 3 razy w tygodniu,
-konsultacja z trenerem wraz z analizą składu ciała, wyznaczeniem celów oraz dobraniem planu treningowego,
-porady żywieniowe,
-regularna możliwości kontroli swoich rezultatów przy współpracy z trenerem.

Chcesz podjąć wyzwanie? Wystarczy, że:

Wejdziesz na fb/pumafit oraz:
-polajkujesz i udostępnisz ten post,
-w komentarzu zaprosisz wybraną przez siebię osobę, która również powinna rozpocząć z nami swój rok 🙂
-napiszesz do Nas wiadomość prywatną z odpowiedzią na pytanie: “Dlaczego to właśnie Ciebie powinniśmy wybrać?”

A na to wszystko masz czas do 10 stycznia 🙂

To do dzieła!

Poznajcie tajniki treningów!

Długo wyczekiwany grafik już jest…

A teraz trochę o tym, co kryje się po nazwami ]:>

Poziom intensywności: *

Dla kogo? Dla osób powracających po dłuższej przerwie lub kontuzjach, dla osób chcących zadbać o swój obciążony oraz obolały kręgosłup oraz stawy. Również dla osób starszych, po wcześniejszej konsultacji z naszym fizjoterapeutą.

GIMNASTYKA PORANNA – nastawiona na rozruszanie się oraz pozytywne nastawienie na cały dzień. Ćwiczenia delikatnie wzmacniające kondycyjnie oraz siłowo o spokojnym tempie. Polecane szczególnie dla osób starszych oraz Pań w okresie ciąży lub po porodzie.

TRENING ZDROWOTNY – ukierunkowany na prawidłową postawę ciała oraz walkę z bólami kręgosłupa oraz stawów. Mocno pracujący nad poprawą zakresów ruchu oraz rozciągnięciem mięśni. Ułatwiający codzienne funkcjonowanie. Szczególnie polecany dla osób powracających po kontuzjach oraz uczestników posiadających siedzącą pracę, zwłaszcza przy komputerze.

 

Poziom intensywności: **

Dla kogo? Dla wszystkich, którzy jakkolwiek kiedyś ćwiczyli 🙂 dla osób ćwiczących w domu i chcących spróbować czegoś więcej. Dla osób na kolejnych etapach powrotu do sprawności, dla osób chcących uzupełnić trening na siłowni formą ogólnorozwojową.

SPRAWNOŚĆ – trening ukierunkowany na poprawę motoryki oraz utrwalający odpowiednie zakresy ruchu – mobilność, zawierający pracę nad stabilizacją, delikatnie również siłą oraz wytrzymałością. Polecany wszystkim! Jako idealnie dopełnienie pozostałych treningów wykonywanych w ciągu tygodnia, ale również jako bazę wykonywanej aktywności.

SIŁA-RZEŹBA – trening z obciążeniem dobieranym indywidualnie do każdego uczestnika. Ukierunkowany na poprawę siły oraz sylwetki. Polecany szczególnie jako niezbędne uzupełnienie dla osób uprawiających sporty wytrzymałościowe, ale także dla osób chcących poznać tajniki techniki ćwiczeń siłowych.

 

Poziom intensywności: ***

Dla kogo? Dla harpaganów lub uczestników, którzy potrzebują mocno się spocić i odczuwać na drugi dzień skutki treningu. Również dla poszukujących sposobu na pozbycie się zbędnego balastu w postaci tkanki tłuszczowej.

KOLARSTWO STACJONARNE – odzwierciedla jazdę w terenie na rowerze stacjonarnym, dzięki możliwości dopasowania obciążenia do uczestnika daje możliwość uczestnictwa nawet osobom rozpoczynającym swoją przygodę z treningiem, którzy chcą osiągnąć wysoki poziom wytrzymałości. Polecany szczególnie osobom kochającym jazdę na rowerze, a nie mogącym jej uprawiać ze względu na niesprzyjającą aurę jako przygotowanie do sezonu wiosennego.

KONDYCJA – trening interwałowy ze zmiennym tempem i rozmaitymi ćwiczeniami w większości z obciążeniem własnego ciała. Świetny na pobudzenie metabolizmu oraz spalania tkanki tłuszczowej. Polecany szczególnie uczestnikom kochającym tonięcie w kałuży potu pod koniec treningu!

ZUMBA – wesołe taneczne uzupełnienie wobec powagi pozostałych treningów 🙂

 

Mamy nadzieję, że teraz to już wszystko jasne!

W razie pytań jesteśmy do dyspozycji!

Pamiętaj! Nasi trenerzy chętnie służą pomocą przy doborze treningu 🙂 nie możesz tylko się ich bać!

Zapraszamy do zapisów!

Tel. 535252636