Ahh te zajęcia…

Witajcie w deszczowym październiku!

Spotykamy się z tym, że nie wszyscy wiedzą na czym polegają konkretne zajęcia grupowe i w jakim celu właściwie uczęszcza się na nie!

Zajęcia odbywają się na naszej sali z lustrami. A oto ona!

IMG_0408

Z tej okazji publikujemy dzisiaj krótkie opisy zajęć wraz ze zwróceniem uwagi na ich intensywność!

Zacznijmy od…

PUMA HEALTH (intensywność niska) – są to zajęcia, na których zadbasz o swoje plecy, powiększysz zakres ruchu, poprawisz mobilność, a także powoli pozbędziesz się bólu, który trapi Twój kręgosłup. Prowadzone są przez nasze fizjoterapeutki! Polecamy także jako start dla osób po dużej przerwie.

GIMNASTYKA PORANNA (intensywność niska) – zajęcia poranne, na które z powodzeniem uczęszczają nasi kochani Seniorzy, jak również osoby potrzebujące dawki ruchu w spokojnym i kontrolowanym tempie. Z całą pewnością nauczysz się tutaj również dobrego tempa oddechu.

PILATES (intensywność średnia) – grupa poranna, która dokłada już sobie od jakiegoś czasu coraz trudniejsze elementy Pilatesu, z chęcią przyjmie osoby, które chcą wzmocnić mięśnie głębokie oraz zwiększyć siłę mięśni odpowiedzialnych za prawidłową postawę ciała.

ATAK NA BRZUCH, ATAK NA POŚLADEK (intensywność średnia) – zajęcia, w części poświęcone spalaniu tkanki tłuszczowej, a w części modelowaniu konkretnych części ciała. Warte sprawdzenia, jeżeli potrzebujesz się zmęczyć i poczuć trudy treningu w określonych partiach swojego ciała.

TBC (intensywność średnia) – ćwiczenia ogólnorozwojowe w dobrym tempie, dzięki którym poczujesz wzmocnienie mięśni oraz wzrost kondycji organizmu. Zajęcia prowadzone do muzyki, która ustala tempo idealne do uruchomienia spalania tkanki tłuszczowej.

SZTANGI (intensywność średnia) – zajęcia, na których w bardzo prosty i przyjemny sposób możesz zgłębić tajniki podstawowych ćwiczeń z wolnym obciążeniem, ale także dzięki którym świetnie wyrzeźbisz i wysmuklisz sylwetkę. Obciążenie dobierasz indywidualnie, a więc nie możesz się bać, że będzie dla Ciebie za ciężko.

TRENING OBWODOWY (intensywność średnia) – podstawowe ćwiczenia na siłowni przeniesione zostają na tych zajęciach na salę, gdzie w klimatycznych warunkach nauczysz się wykonywać je w odpowiednim tempie i z odpowiednią techniką. Dobrane są w taki sposób, aby uruchomić kolejno każdą z partii ciała oraz wykorzystać swoje możliwości. Bardzo lubiany przez uczestniczki!

ROWERY (intensywność wysoka) – przenosimy sezon rowerowy do środka. Na rowerach spinningowych weźmiesz udział w prawdziwym kolarskim treningu, a przy okazji spalisz mnóstwo tkanki tłuszczowej! Trafi się jazda po płaskim, w górach no i oczywiście wyścigi. Idealne na podniesienie poziomu endorfin w zimne, jesienne dni.

ZUMBA (intensywność wysoka) – tutaj chyba za wiele nie trzeba wyjaśniać. Gorąca muzyka, pomysłowe choreografie i skoczny instruktor to coś co z całą pewnością przyciąga na salę jak prawdziwy magnes!

PUMA KIDS (intensywność dziecięca) – animacje i tańce z muzyką, dla dotlenienia i poprawy koordynacji ruchowej naszych maluchów. Grupa wiekowa to dzieci w wieku od 4 -10 lat. Pociechy świetnie przy okazji się integrują i poznają nowych kolegów.

 

Miejmy nadzieję, że ciemności zostały już trochę rozjaśnione! W razie czego Wasza ulubiona recepcja oraz trenerzy służą pomocą w dobraniu odpowiednich zajęć do potrzeb uczestnika 🙂

Zapraszamy!

Zapisy na zajęcia w recepcji, mailem, telefonicznie lub przez facebooka -> jak tylko chcesz!

 

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s